2014. június 14., szombat

Sayonara~

Kedves, feliratkozók, látogatók stb.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy kilépek a Creative Foxból. *taps*
Hogy ennek mi az oka..? Az, hogy drága szerkesztőtársaink mivel már Alexandrának is elege van úgy döntöttek, hogy ők lusták beszállni, a blog vezetésébe. Én sem mondhatom magam az aktívság nagy emberének de, ahogy jön a kritika kérés, már igyekszem is megcsinálni. Valamint Alexandra is igyekszik a fejlécrendeléseiteket megszerkeszteni. Komolyan emberek! Négyen vagyunk és csak ketten vagyunk képesek valamit csinálni? Ez valami vicc? Hol a kandi kamera..? nem veletek van bajom! Isten ments! Hanem velük! Még ha ritkán is de rohadtul elnézést a kifejezésért de nagyon dühös vagyok! csinálhatnának valamit!
Szóval, nagyon örülök, hogy segíthettem remélem a kritikáimmal és, hogy ilyen csodálatos blogokat ismerhettem meg a kritikák által. Sose feledjétek, hogy a kreativitás határtalan, és a kreativitásotok sose lankadjon! Viszlát drágaságok!
xoxo Alice Roberts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése