2014. április 13., vasárnap

#2 Kritika

Meghoztam én is az első kritikámat!
Remélem megfelel!:)
Amy






Kinézet: A design úgy ahogy van tökéletes. Minden megtalálható az oldalon , amire szükség van és a színek is jól passzolnak egymáshoz.Lehetne pár különleges elem benne, de azok nélkül is jó. 10/9


Fejléc: Szerintem a főszereplő lányról lehetett volna egy másik képet is tenni, mert első látásra valahogy más vélemény születhet a főszereplőről , mint amilyen valójában, Maga a fejléc elég szép , csak valahogy van egy olyan érzésem, hogy középre valami még hiányzik. 10/8


Történet: Nagyon fordulatos és érdekes a történet, bár az események kicsit túl gyorsan haladnak, és vannak olyan hibák, pl : karácsonytól szilveszterig nem telik el pár hét csak 1 :D Na ilyen időbeli hibákat észleltem benne. Amúgy nagyon jól írsz és egy komolyabb történetet is csinálhatnál, ami nem fanfiction, mert szerintem neked az is nagyon jól menne! Nagyon jó a fantáziád és tetszik , hogy nem sablon sztori. Csak így tovább! 10/9,5


Összesen 26,5 pontra értékelem a blogodat! :)

Amy

1 megjegyzés: