2014. április 9., szerda

# kritika

Sziasztok!
Meghoztam az első kritikámat,
elég kezdő vagyok,szóval aki kapja most az nézze el nekem!

Lolaxxx
Link(x)






Kinézet:
Amikor megnyitottam nem is gondoltam volna,hogy ennyire jó!Nem az a sablonos!
És hátteret, én megváltoztatnám sima egyszerű feketére!És bocsánat,de én a helyedben az
idézetes szöveget,inkább oldalra raknám! 10/8

A fejléc:
Nekem aranyos,de fura ott középen a halálos csaj,és szerintem a szereplők is jó helyen vannak.
10/8

A történet:
A történet alapja bejön,végre nem az a sablonos dolog,hogy "találkoznak és összejönnek"
Már a tököm is kivan a sablonos dolgoktól,de a tiéd szuper és tökéletes.Csak így tovább.
Ui: szereplők is tökéletesek!! 10/10

Összesen:26.pontot gyűjtöttél,csak így tovább!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése