2014. április 29., kedd

Bemutatkozás# + Kritika #6

Sziasztok! Én Alice Roberts lennék az oldal új kritikusa és fejléc készítője. Hű de sok dolgot nem tudnák magamról mondani, csak, hogy örülök, hogy egy ilyen jó fej csapattal dolgozhatok együtt mint a Creative Fox :) Hoztam egy-két fejlécet amit én készítettem, és egy kritikát. Fejlécet rendeljetek bátran, nem harapok ^^ azt hiszem >.>  A fejlécek NEM elvihetőek!



Kritika #6
Északi szél

Kinézet:
A kinézeted nagyon tetszik, egyedül a háttérrel nem vagyok annyira megelégedve. Szerintem egy kék árnyalatos háttér jobban illene a blog összhatásához.
10/9,5

Fejléc: 
A fejléced egyenesen imádom *-* Szinte nem is tudok belekötni, az összemosás a főkarakter kivágása nagyon jó! Talán a lány mellett elhelyezkedő férfi, ami egy kicsit szúrja a szemem de, ez egyáltalán nem rontsa el a fejléc szépségét. J
10/10

Történet: 
A történeted egyedi, és nagyon felkeltette az érdeklődésem. Először is gyönyörűen rajzolsz, a második, hogy saját magad által kitalált karaktereket használsz, ami még egy plusz pont tőlem számodra. A fogalmazásod tökéletes, ahogy olvastam a sorokat minden egyes apró részletet magam elé tudtam képzelni. Hibákat nem igazán vettem észre (vagy lehet csak azért volt mert szinte ittam a szavaidat) Szereztél magadnak egy olvasót , bár én nem igazán szoktam blogokat olvasni, sőt talán ha kettőt elolvastam de, a te történeted nagyon megragadott.
10/10

Öszz pontszám: 29,5

További Sok sikert kívánok a blogodhoz! J


1 megjegyzés: